Ibu Mertua Berzina Dengan Menantu

Posted by


Kau orang mungkin pernah dengar mertua selingkuh dengan menantu tapi tak pernah nonton bagaimana berahinya pasangan harami beradu klimaks.

Kira-kira 15 tahun lalu aku hanya pengambala kepada haiwan belaan orang tua,pengembala adalah rutin harian selepas pulang dari sekolah.

Tugas pengembala bukanya seperti cikgu menurunkan ilmu pada muridnya,tugas pengembala hanya mengawasi haiwan ternakan supaya tidak meragup tanaman seperti sayuran.

Satu hari aku tidak ke sekolah kerana orang tuaku sakit,jadinya pada hari itu hari Khamis akulah pengembala sepenuh hari mengambil tempat orang tua yang sakit.

Kira-kira jam 12 tengah hari sewaktu aku menguruskan ternakan agar turun kesungai supaya lembu dan kambing dapat meminum air,aku terlihat pasangan mertua dan menantunya berada diseberang sungai,aku memang kenal sangat dengan mereka berdua lagi pun mereka sekampung.

Seperti biasa haiwan akan berbaring rehat ditengah hari selepas meminum air,peluang yang ada aku merayau ke seberang sungai dengan cara berenang,lagipun sungai tidak luas sangat.
Setelah memanjat tebing sekitar 15 kaki,aku duduk-duduk dibawah teduhan pokok Bongor yang agak rendang.

Entah tetiba aku teringin sangat untuk masuk ketengah hutan ditebang sungai,ye lah aku pun tak tahu apa tujuannya.

Kira-kira 20 langkah jarak ketengah hutan,aku terdengar suara gelak manja,suaranya pula suara perempuan.
Aku tidak takut,cuma rasa hairan kerana batang tubuh manusia tidak kelihatan tapi suaranya semakin kedengaran.

Aku cuba intai dicelah-celah semak samun yang agak tebal dan jarang sekali dilalui manusia,sekitar 2 minit aku menghendap,nampaklah gerakan-gerakan jasad ,tapi aku tidak pasti apakah itu jasad manusia atau haiwan.

Untuk pastikan,aku dekatkan jarak diriku dengan jasad itu,wah terkejut besar aku,apa tidaknya,jika terlihat mertuua dan menantu sedang bersarung keris.

Agak-agak kau orang tengok tak? tak tengok rugilahkan..wayang free sedang ditayangkan kalau tak nonton rugilah.
Sungguh pasangan itu bukanlah tua sangat pun,sedang meranum dan berahi masih tinggi sehingga tidak kenal asal usul tali hubungan.

20 minit jugalah aku lihat mereka bergusti,kadang kala pompuan bawah,kadang kala pompuan atas,punyalah henjut tak ingat langit bumi,suara pula bukan main lagi puas bunyinya.

Dah keluar air masing-masing keletihan,tapi masih berpeluk dalam semak itu,aku secara slow2 berundur dan apabila agak jauh,aku baling mereka dengan batu sungai kekawasan semak tempat dia orang bertikam.

Apa lagi dia orang pun terkejutlah dan lintang pukang lari meninggalkan tempat itu.

Kisah hubungan harami dia orang rupanya ramai yang tahu,malah ada yang menesihati,tapi tak di pedulikan.Tamat


FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 12:07 PG

0 ulasan:

Catat Ulasan