Tak Dapat Lubang DUBUR Bini Diseksa

Posted by

Ini kisah benar-benar berlaku.....


Wah...blog ini dah berubah wajah,,emm memang cantik ,lawa,molek,cun dan entah apa lagi aku nak cakap.

Oleh kerana dah sebulan lebih aku tidak masuk menulis diblog ini,aku rasa dah malas lah pula nak nulis.

Seperti biasa,aku suka nulis pekara yang benar-benar berlaku dan aku sendiri  pun tahu hal yang aku tulis ini adalah benar-benar terjadi,tapi aku takkan nak tulis sebjik macam yang berlaku,yerr lah nantikan malu pula orang tu.

O.K..hari ini kisah seorang isteri yang cantik lawa berkulit gebu di belasah oleh suami selepas tidak mahu layan kehendak seks.

Pada 5-3-2015,rumah aku dikunjungi oleh isteri jiran yang mana aku kenal sangat suaminya,isteri aku pula seperti biasa layan baik,lagipun jiran aku itu merupakan kawan rapat isteri.

Aku memandang wajah jiran bernama Lina,di muka nampak tompok kebiruan dan bengkak seperti kena pukul,manakala matanya pula merah.

Assalamualaikum bang,.....akak ada tak.

Aku,Alaikumusalam.akak ada,.........masuklah.

Lina nak jumpa akak ke..tanya aku.

Yerr lah bang,adahal nak ngadu pada dia,hal orang pompuan katanya.

Oleh kerana aku dah rasa tak elok aku dengar perbualan hal-hal berkaitan pompuan,lagipun aku dah bagi tahu yang jiran aku mukanya seperti kena pukul.

Aku tak membuang masa dan terus keluar rumah menuju ke warong mamak yang berada tidak jauh dari rumah.

Kira-kira dua jam juga di warong aku pulang kerumah,lagi pun waktu zohor dah sampai,jadi aku kena kesurau berhampiran.

Selepas tukar pakaian sesuai untuk beribadah,aku ke surau bagi menunaikan fardhu zohor,kira 30 minit yakni selepas solat berjamaah,aku pulang kerumah.

Selapas berborak beberapa pekara penting dengan isteri,aku pula tanya,,tadi Lina datang cakap apa,tanya aku pada isteri tersayang.

Mengikut apa yang dicerita oleh isteri aku.

Lina seorang isteri yang periang serta ramah dan mudah mesra denga jiran-jiran mempunyai seorang anak lelaki berusia 2 tahun.

Pada malam 5-3-2015 Lina  dan suaminya masuk bilik awal,kira-kira jam 9:30 malam atas permintaan suaminya.

Setengah jam selepas itu Lina mengakui dia adakan hubungan seks dengan pelbagai gaya,menurutnya,dia sendiripun rasa hairan kerana selama ini suaminya tidak pula seperti itu

Lina akui,dia pula rasa seronok dan puas dengan dengan seks cara baru yang dilakukan suaminya.

Dalam satu posisi lain semasa seks berjalan lancar,suaminya pula mahu rasa lubang dubur.

Cerita Lina,dia tidak mengizinkan suaminya berbuat begitu,kerana tahu perbuatan itu dilarang dalam Islam

Tidak puas hati apabila permintaan utuk mengadakan seks melalui lubang dubur,suami lina cuba memangsa dengan cara keras.

Paksaan juga tidak berjaya Lina melawan,lama-lam suami Lina naik marah lalu memukulnya beberapa kali dibahagian muka,bukan sahaja bahagian muka dupukul,malah disepak juga pada bahagian belakang sehingga Lina jatuh malah hampir-hampir pengsan.

Lina merayu pada suaminya agar tidak memukulnya,mujurlah rayuannya didengar oleh suaminya,selepas itu suaminya meninggalkan Lina dalam kesakitan tanpa bantuan.

Dalam keadaan merangkak,Lina capai telefon untuk menghubungi adiknya yang berada di Gombak kira-kira 30 KM dari rumahnya.

Setelah berjaya hubungi adiknya itu dan cerita apa berlaku,adiknya datang kerumah lina dan membawanya ke sebuah klinik swasta untuk menjalani pemeriksaan perubatan.

Hari  ini 9-3-2015 aku dan isteri terserempak Lina di pasar pagi,dia bersama anaknya dan tidak kelihatan suaminya.

Isteri aku pula ajak Lina ke sebuah warung berdekatan dengan pasar pagi,lagi pun kami suami isteri belum sarapan biarpun jam menujukan masanya sudah 8 labih waktu pagi.

Diwarong ,Lina beri tahu isteri aku,kejadian itu dia sudah lapor kepada pihak berkuasa dan sudah buat pengaduan di pejabat berkaitan nikah dan cerai.

Buat masa ini suami Lina belum pulang kerumah malah tidak dapat dikesan...


Aku hanya mampu berdoa semuga Allah selamatkan rumah tangga Lina,kesian anak masih kecil.
Dunia dunia....


# Bazer Mujey



FOLLOW and JOIN to Get Update!

Social Media Widget SM Widgets




Demo Blog NJW V2 Updated at: 11:15 PG

8 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  2. Ala biarkan ler sedap jg tu skli skla. Saya pn dlunya tkut bedosa bila suami offer main dgn org lain. Tapi bila dah cuba skli tu sedaaaap yg teramat sgt org yg suami nk saya main ialah adik ipar sdri brnma Sh.. Sbb saya & suami prnh dgr sdri suara adik Nad yg mengerang sakan tiap2 malam tp sampai skrg pun Sh.. & saya tdk brksmptn. Tp kawan2 yg dlunya rpt sdh saya diberikan rasanya & erm....sememangnya nikmat seks Swinger terbaek....tp adik ipar Sh.. rasanya lebih terbaik kot???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Email ke myheavenpartner@gmail.com
      Jom sex 3some or swinger @ kuantan

      Padam
    2. Email ke myheavenpartner@gmail.com
      Jom sex 3some or swinger @ kuantan

      Padam
  3. aku pun biasa la main ikut dubur..kadang aku nak tapi selalunya isteri aku yang offer..katanya sedap tapi entah la ini semua ikut penerimaan pasangan sendiri..

    BalasPadam